mandag 19. april 2010

I nattens mørke

Av en eller annen grunn virker det som kreativiteten ofte våkner når jeg burde sovet!
Dette kortet har jeg slitt med en stund, jeg hadde rett og slett en liten idétørke. Da har jeg hørt at det skal hjelpe med en skisse.
Så etter altfor mange timer på Kortskissen og CPS fant jeg noen skisser som satte hjulene litt i gang og i de sene nattetimer ble dette til:

***************

Since the Google Translator has some rather amusing (and terribly incorrect) translations, I thougt a short translation of my posts would be nice. ☺

For some reason it seems that creativity awakens when I should be sleeping!
I struggled for a while with this card, no ideas on how to make it. I've heard that a sketch might be helpful. So after too many hours on Kortskissen and CPS, I found some sketches that set the wheels in motion and in the late night hours this was made.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...