tirsdag 27. april 2010

Noe nytt

Jeg måtte ta en pause i kortserien min, på grunn av nok en bursdag som kom litt for brått på. Jeg har lenge tenkt at jeg skulle prøve meg på et easelkort, men jeg ville ikke gjøre det på den vanlige måten, så da ble det en easel eske i stedet.


Jeg brukte beskrivelsen til Diana Gibbs, som har bloggen Stampin' with Di. Men jeg modifiserte malen, slik at kortet er en del av eska og ikke limt på etterpå.

Skulle gjerne hatt litt mer tid til å pynte eska, men mottakeren var fornøyd uansett.
Og siden jeg har brukt tekststempelet "Glede" fra Kreativ Hobby og en del av et Gratulerer stemplel av ukjent opprinnelse, melder jeg meg på utfordringen hos That's just so cute.

********
I had to take a break from my card collection because of another birthday that came a little too fast. For a long time I've been thinking about doing an easel card, but I wouldn't do it the ordinary way, so I made an easel box instead. I used Diana Gibbs' description, from her blog Stampin' with Di. But I modified the template so that the card is a part of the box and not glued on afterwards. I would like to have had some more time to decorate the box, but the recipient was happy either way.

And since I've used stamps from Kreativ Hobby and part of an unknown "Congratulations" stamp, I sign up for the challenge at That's just so cute.

2 kommentarer:

  1. denne ble jo aldeles lekker. Knall flott pynta

    takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  2. Åh, det var en skikkelig lekkerbisken av et kort! Skulle gjerne sett det når det er lukket også - det var virkelig nydelig!

    Takk for at du deltar! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...