lørdag 22. mai 2010

Candy time

Det er lørdag igjen og som alltid har jeg funnet frem noen godsaker. Og jeg kan ikke få sagt dette nok: Bruk litt tid på å se deg rundt i disse bloggene. Det er virkelig mye flott å se på! Jeg syns ikke det er rettferdig å bare være med på en blog candy for candyens skyld, så jeg legger litt innsats i å finne candyer i blogger som jeg syns er verdt å følge! Så her er ukens godbiter:

************
It's Saturday again and as usual I've found some sweet stuff. And I can't stress this out enough: Spend a little time to look around in these blogs. There really is a lot of great stuff to see. I don't think it's fair to join a blog candy just for the sake of the candy, so I put some effort into finding candies in blogs that I think is worth following! So here are this week's goodies:


Birthday candy at Passion For Crafts

DT Celebration candy at Hege-Annies Paper {HE}arts ++

10 000 visitors at Scrappekammeret

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...