onsdag 19. mai 2010

Det går i arv

Jeg er ikke bare gammel, jeg har avgått ved døden... vel, ikke jeg, men scrappingen min. Tiden strekker dessverre ikke til og ideene er få. Heldigvis har min datter på syv år, tatt opp arven. Da hun hørte om utfordringen hos Scrappekammeret insisterte hun på å lage et bidrag.



Jeg syns lillemor gjorde en bra jobb! Hun har selv valgt utforming, mønsterark og pynt. Det eneste jeg hjalp med var å kutte panelene og knytte båndet.

************
I'm not only old, I'm deceased.. well, not me but my scrapping. There's not enough time and too few ideas. Fortunately my 7 year old daughter has taken up the legacy. When she heard about the callenge at Scrappekammeret, she immediately wanted to make a card to enter. I think my babygirl did a good job! She chose layout, design paper and embellishments herself. The only thing I helped with, was to cut the panels and tie the ribbon.

3 kommentarer:

  1. Må jo si du har fått deg en veldig dyktig erstatter altså, for dette var kjempeflott! Så stilige farger og flott pynt hun har valgt. Du får hilse junior og si at dette var SUPERSTILIG! Og tusen takk for at hun vil delta hos Scrappekammeret!
    Klem fra Yvonne

    SvarSlett
  2. Skal si hun tar etter deg, dette var nydelig!!! Så flink hun er med farger og nydelig pyntet.
    Du må takke henne så masse for at hun ville være med, og si at vi liker kortet hennes veldig godt!
    Klem fra Guro

    SvarSlett
  3. oi så utrolig et flott kort du har laget! flotte farger og jeg likte så godt den blomsten og båndet du har brukt, passet så godt til :D
    takk for at du deltar på vår utfordring hos scrappekammeret :)
    klemmm fra Linda/linsal

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...