onsdag 5. mai 2010

Going pro

Det siste bestillingskortet jeg har laget for min søster. Jeg ville ha et enkelt og elegant kort. Prøvde mange forskjellige varianter før jeg endelig landet på denne løsningen.


Og jeg som trodde jeg nå var ferdig med å lage kort på bestilling! Nå har jeg fått bestilling på ett til kort og det fra en person som ikke er i nærmeste familie! Det blir en liten utfordring, men jeg har en idé! Følg med så får du se! ☺

***************
The last card I made for my sister. I wanted a simple, elegant card. Tried a lot of different solutions before I finally ended on this one.
And here I thought I was done with making cards by order. I've got an order for another card, and that's not someone in my closest family! It'll be a challenge, but I have an idea. Stay tuned to see what I'll come up with!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...