søndag 16. mai 2010

Gammel? Jeg?

Jeg har visst hatt et lite tilfelle av Alzheimer, for plutselig var det flere jeg kjenner som skal konfirmeres enn den ene jeg er invitert til! Heldigvis har jeg fortsatt litt tid på meg, så det skal nok gå greit. Her er det første av de siste konfirmasjonskortene:





***********
I must have had a small case of Alzheimers, because all of a sudden I knew several more kids that are having a confirmation than the one I'm invited to! Fortunately I still have some time left, so I'll be fine. Here's the first of the last confirmation cards.

2 kommentarer:

  1. Stilig konfirmasjonskort. Takk for at du deltar på candyen min. Lykke til

    SvarSlett
  2. Utrolig stilig konfirmasjonskort du har laget!
    Ble så fin effekt med mønsterarket, og lommene inni var kjempefine!
    Ha en fortsatt flott uke!
    klem fra
    Mette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...