søndag 23. mai 2010

På jakt

Jeg har vært på jakt! Og jaktmarken var min manns verktøykasse. ☺ Min søster bestilte et konfirmasjonskort og som det fantastisk kreative mennesket hun er hadde hun en ganske klar idé om hva hun ønsket. Jeg fikk en skisse og et par instrukser, så var det bare å sette i gang. Og pynten fant jeg altså i min manns verktøykasse. Resultatet ble ganske bra om jeg får si det selv! ☺



************
I've been hunting. And the hunting grounds was my husbands toolbox. My sister ordered a confirmation card and since she's a wonderfully creative person, she had a pretty good idea of what she wanted. I got a sketch and a couple of instructions, so it was just to get going. And the embellishments I found in my hubbies toolbox. It came out pretty good if I may say so myself! ☺

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...