torsdag 3. juni 2010

Gammelt nytt

Om bare noen få timer setter jeg meg på et fly for å tilbringe fire dager i godt selskap med venner, mat, drikke, shopping og trening. Hva mer kan man ønske seg!? Jo, jeg skulle ønske jeg hadde hatt tid til å lage noe nytt før jeg dro! I stedet får jeg vel vise frem noe av det jeg lagde før bloggen ble til. Dette er en sjokoladeeske jeg dekorerte for å gi i gave til en venn. Inni skulle det ligge et gavekort.

************

In just a few hours I'll be on a plane to spend four days in great company with friends, food, drinks, shopping and excercise. What more could you wish for? I only wish I had more time to make something new before I left! Instead I'll have to show some of the things I made before the blog was made. This is an old chocolate box I altered to give to a friend. There was supposed to be a gift certificate inside.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...