mandag 9. august 2010

Home sweet home

Endelig hjemme med stabil internettforbindelse og alle hobbytingene mine! Sistnevnte får nå selskap av noen få nyervervelser fra turen.


Ikke så mye jeg fikk kjøpt, men kanskje like greit, siden bilen var temmelig baktung på hjemveien! *lol* Holder fortsatt på å pakke ut, så jeg har ikke fått laget noe enda, men nå må jeg snart få sving på sakene igjen. Mange bursdager står for tur og jeg klør etter å få gjort noe igjen!


************

Finally home again with stable Internet connection and all my crafting stuff! The latter is now accompanied with a few new things from the trip.
Didn't get to buy a lot, but propably just as well since the car was pretty heavy in the back on the way home! *lol*
I'm still unpacking so I haven't made anything yet, but I have to get a move on it soon. Lots of birthdays coming up and I'm itching to get things done!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...