lørdag 11. september 2010

Endelig helg!

Jeg hadde planer om storproduksjon i helga siden jeg endelig var helt ferdig med de to siste bestillingene og kunne gjøre hva jeg ville! Men med sykt barn i hus ble det fint lite produksjon. Men noe fikk jeg da gjort. Dette kortet lagde jeg etter Lauras skisse #60 hos 2S4Y og fargekombinasjonen rødt, hvitt og gull er utfordring #53 hos Color Create. Og siden alt er lov hos Scrappekammeret, blir jeg med der også.


************
I was planning major production this weekend since I was finally all done with the last two orders and free to do whatever I wanted. But with a sick child in the house I didn't get to produce much. But I got to do some. I made this card after
Laura's sketch #60 at 2S4Y and the color combo red, white and gold is challenge #53 at Color Create. And since anything goes at Scrappekammeret I'll join there too.
And for my foreign readers, the text on the card is a quote by Goethe wich translated means something like: "Magic is to believe in yourself. If you can do that you can make anything happen".

4 kommentarer:

  1. Very pretty!
    Thanks for playing at 2S4Y!
    Laura

    SvarSlett
  2. Et lekkert kort!!! Stilig med fargekombinasjonen din hvit og rød! Og herlig tekststempel ;)
    Takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    Klem, Anette ;)

    SvarSlett
  3. Nydelig kort du har laget! Det er rat hvordan disse barna snur opp ned på planene våre rett som det er ;-) Men men det er absolutt verdt det.
    Nydelig tekststempel du har brukt og lekker fargekombo.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret.
    Klem Guro

    SvarSlett
  4. Beautiful card!!
    Thanks for joining us for the Colour Create Challenge.

    Karen x

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...