lørdag 23. oktober 2010

I'm back!

Jeg har virkelig neglisjert bloggingen i det siste. Det har vært hektisk på hjemmefronten og på torsdag hadde jeg fire herlige jenter på besøk for å lage telyskort. Det led langt utover sengetid og fortsatt klarte ingen av oss å bli ferdige, (sånn går det når skravla går mer enn hendene :D) men jeg gjorde mitt ferdig i går. Ganske enkelt, men sånn blir det når man har det travelt!


*************
I've really neglected my blogging lately. It's been hectic at home and thursday I had four lovely ladies over to make tealight cards. It went on way past bedtime and still none of us finished (that's what happens when your mouth works more than your hands! *lol*), but I finished mine yesterday. Pretty simple, but that's how it gets when you're in a hurry!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...