onsdag 19. januar 2011

My pride and joy


Jeg snakker selvfølgelig om min datter. De som har lest tidligere innlegg har sikkert fått med seg at kreativiteten går i arv her i huset. Min datter er kanskje ikke like ivrig bestandig, men konkurranseinstinkt har hun, så når Messy's Mini Missions kommer med nytt oppdrag begynner hun å planlegge med en gang. Og nå har hun fått lønn for strevet! Min flinke, lille, store jente vant utfordringen "Things with Wings" med dette kortet! Jeg vet ikke hvem som ble mest begeistret, mor eller datter, men stolt er vi begge! Og inntil vi får forhandlet ferdig om oppretting av egen blogg, så får vinnerbadge'et pryde mors blogg.

************
I'm speaking of course of my daughter. Those who have read previous postings may have noticed that creativity is congenital around here. My daughter might not be all that eager all the time, but she's competative, so when Messy's Mini Missions is launching another mission she immediately starts planning. And now she's rewarded for her efforts! My clever, little, big girl won the challenge "Things with Wings" with this card! I don't know who was more excited, mother or daughter, but we're both proud! And until we're done negotiating about starting a blog of her own, the winner badge gets to decorate mom's blog.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...