mandag 16. mai 2011

Identitetskrisen fortsetter

Jeg har i et tidligere innlegg påstått at min stil er "mer clean and simple enn noe annet".. Kan jeg da påberope meg "ingen regel uten unntak" i dette tilfellet? Langt fra CAS, men fortsatt veldig meg.

Og når jeg så Utfordring #40 hos Kort-o-Mania, tenkte jeg "endelig noe for meg!" For uansett hvilken stil jeg lander på så er en ting sikkert: noen motivstempler er jeg ikke!
Blir også med på PaperPlay w19 - Anything goes.

*************
I've previously claimed that my cardmaking style is "more clean and simple than anything else".. Can I claim "no rule without exception" in this case? Far from CAS, but still very me.
And when I saw Challenge #40 at Kort-o-Mania I thought "finally something for me!" Because no matter what style I'll land on, on thing is for sure: I'm not a motif stamper!
Also entering PaperPlay w19 - Anything goes.

3 kommentarer:

  1. Det kort er også lige mig!! Wauw hvor er det lækkert!! Må jeg lifte? :o) Jeg skifter også meget mellem hvad jeg laver synes jeg ... men heller ikke motivstempler - haha... jeg har malet nok i malebog da jeg var barn :o)

    SvarSlett
  2. Oh WOW, I love what you have done here, your papers are so pretty and your flowers are gorgeous:-) Thanks so much for playing along at Paper Play this week:-)
    Hugs
    Karen
    xxx

    SvarSlett
  3. utrolig lekkert kort! likte fargene, rufsingen og at alt var samlet pent sammen :D
    takk for at du deltar på utfordringen hos kort o mania!
    Klem fra linda s l

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...