mandag 13. juni 2011

Havin' a blast

Noen kort er morsommere å lage enn andre, og jeg koste meg virkelig med dette kortet uten at jeg vet helt hvorfor. Det kan være fordi min kreative datter laget skissen. Eller fordi mønsterarket passet så godt til, og var gratis siden det fulgte med et blad jeg kjøpte nylig. Eller fordi jeg brukte kantpunchen jeg elsker, men får brukt altfor sjeldent. Eller fordi jeg fikk brukt den nye Distress Ink Dusty Concord puta jeg nettopp fikk i posten. Eller fordi jeg fikk testet embossing med farget stempel.. og embossing uten farge. Eller rett og slett bare fordi jeg liker fargene i kortet. Ikke vet jeg, men dette var et ordentlig "gla' kort" for meg.
En ekstra bonus siden dette passer utfordringene hos NSHK #31 Barnebursdag, Sukkersött #128 Tenk Rosa og Paper Sundaes #73 Girly Girl.



*************
Some cards are more fun to make than others and I really enjoyed making this one, without knowing excactely why. Could be because my creative daughter made the sketch. Or because the patterned paper matched so well, and was free since it came with a magazine I bought recently. Or because I used the edge punch I love so much, but hardly ever get to use. Or because I got to use my new Distress Ink Dusty Concord ink pad I just got in the mail. Or because I got to try out embossing with colored ink.. and embossing without color. Or simply because I like the colors in the card. I really don't know, but this was a real "happy card" for me.

Added bonus since it matches the challenges at NSHK #31 Barnebursdag, Sukkersött #128 Tenk rosa and Paper Sundaes #73 Girly Girl.

3 kommentarer:

  1. Nydelig kort Renate!!
    Mønsterpapiret du har brukt er jo så fargerikt og fint så jeg skjønner godt at dette kortet gjorde deg glad:-)) Lekkert med kantpunchen.

    Takk for at du deltar hos Sukkersøtt.
    Lykke til!!

    Klem Astrid

    SvarSlett
  2. hvor er den dog nyyydelig, smukke farver.

    10000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring

    klemmm

    SvarSlett
  3. Nydelig og stilrent, Renate - knallbra!
    Tusen takk for at du deltar i utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb - lykke til!
    ♥ Klem, Marianne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...