mandag 14. november 2011

Høygiret er inne

Om fire dager må jeg være ferdig med alt jeg skal lage til julemessa, så i går satt jeg inn et ekstra gir og fikk laget en hel masse. Dette telyskortet er det fjerde jeg har laget så langt og jeg er sånn passe lei dem, så nå skal jeg finne på noe annet! ;-) (Jada, null tålmodighet! *lol*)



Med dette er jeg med på følgende utfordringer:
*************
In four days I have to be done with everything I'm going to make for the christmas charity fair, so I put in an extra gear yesterday and made a whole lot. This tealight card is the fourth I've made so far and I'm pretty fed up, so now I'm gonna find something else! ;-) (I know, zero patience! *lol*)
Supplies:
Paper: Bazzill cardstock, Nille
Stamps: Sweet Carol (Phindy's place)
Ink: Distress Ink - Vintage Photo, Walnut Stain
Accessories: Felt border (Panduro), snowflake punches (unknown), pearls and ribbon from my stash.
Other: Image colored with ProMarkers, highlighted with glitter glue on image and snowflakes.

6 kommentarer:

  1. This is stunning, just gorgeous.Thankyou for sharing it with us at CraftyCatz this week.xx

    SvarSlett
  2. He He ... jeg kan sagtens følge dig - jeg gider heller ikke lave alt for meget af samme slags ad gangen. Håber du får en rigtig god julemesse!

    SvarSlett
  3. Så flott det motivet var! Det likte jeg! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten hobbyklubb.

    -Wenche

    SvarSlett
  4. What a fabulous project. Thanks so much for joining in with our digi image challenge at Paper Sundaes.

    SvarSlett
  5. herlig krasjon, flotte farger og veldig søtt motiv :D
    takk for at du deltar på utfordringen hos kort o mania!
    klem fra linda s l

    SvarSlett
  6. Wow, this is fabulous, what a great gift idea! Thanks for playing along with us at Paper Sundaes this week :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...