fredag 30. desember 2011

Siste innspurt

Jula har vært utrolig hektisk for min del. Først i dag kunne jeg gå fra jobb med en følelse av at har jeg fri! Jeg har egentlig bare langhelg, men bare det å vite at neste gang jeg skal på jobb er det nytt år med nye muligheter, det er en god følelse.
Men før det nye året ringes inn har jeg et stort oppdrag. Jeg prøver nemlig å nå 100 kort på ett år! Jeg har et stykke igjen før jeg når så langt og har egentlig ingen forhåpninger om å klare det, men jeg skal i alle fall komme nærmere, så kvelden i kveld skal utnyttes til fulle.
Her kommer det første av fire kort jeg lagde i går kveld. Et dåpskort som ble bestilt for over en måned siden, men sånn går det når man utsetter ting til siste stund!


Siden dette var en bestilling, pyntet jeg også litt på innsiden. Noe jeg ikke har tatt meg tid til å gjøre på altfor lenge! Slik ble den:


Jeg har også tatt meg tid til en liten runde i utfordringsblogger i dag, og oppdaget at dette passer både til utfordringen hos Scrapperiket #41 - Hvitt og blått og hos Papirdokkene - Til en baby.

Supplies:
Paper: Bazzill cardstock, patterned paper (unknown)
Ink: Distress Ink - Stormy Sky and Vintage Photo, Versafine - Onyx Black
Stamps: Sentiment (Papirdesign), Flourishes (Blesisngs - Verve)
Accessories: Flowers (Prima and WOC), Pearl spray (WOC)




4 kommentarer:

  1. Dette var lekkert, stilrent og elegant!

    Takk for at du scrapper med Papirdokkene

    SvarSlett
  2. Nydelig babykort.

    Takk for at du deltar hos Papirdokkene. klem :o)

    SvarSlett
  3. Flott dåpskort :)
    Fint pyntet :)

    Takk for at du deltar på utfordringen vår!

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlett
  4. Så nydelig kort! Så stilfullt, enkelt og delikat, i nydelige farger:)

    Takk for at du scrapper med oss Papirdokker

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...