onsdag 16. mai 2012

The smallest things - KOM10

Vi har hatt noen virkelig unike oppgaver i Kort-o-Mania denne våren og denne runden var det kysseavtrykk! Noe som for de aller fleste antakelig betyr Valentines, I ♥ U og annet "kliss". :) Det var kanskje det første som falt meg inn også, men det tok ikke mange sekundene før jeg tenkte at jeg kysser barna mine atskillig mer enn min mann, så da måtte det bli et babykort denne gangen. Tusen hjertelig takk til alle som stemte meg helt til topps i runden!! :)


Dette er ikke akkurat min vanlige stil, men jeg hadde en idè og da måtte jeg bare følge den. Kombinasjonen av Inkido-ark og kraft-kartong var det første jeg var helt sikker på jeg måtte ha. Bildet kan jeg takke freepik.com for. Gjett om jeg var lykkelig når jeg så at fargene i bildet matchet Inkido-arket perfekt!

Kysseavtrykket var litt av en øvelse. Jeg måtte gå til innkjøp av ny leppestift for anledningen, men den passet ikke i det hele tatt, så da var det bare å raide sminkesakene etter en annen farge. Så ble det kysset gang på gang på gang på.... ja, dere skjønner.. til jeg fikk et avtrykk som var brukbart. Både med tanke på fasong, farge og trykk.
Teksten er fra Verve og er stemplet (2nd generation) med Distress Ink Vintage Photo og stanset ut med en die fra Verve.

Ellers har jeg svertet, distresset og sydd. Og dekoren er (som alltid) enkel med seam binding, knapper, twine og et chipboard hjerte fra Melissa Frances.

Til slutt må jeg bare kommentere teksten jeg har brukt. Ole Brumm-sitatet er jo bare SÅ søtt! "Sometimes the smallest things take up the most room in your heart."  Jeg måtte oversette det for min datter på 9 år, da kom det ganske spontant fra henne: "Men det er jo ikke sant bestandig. Noen ganger er det ganske store ting som tar stor plass, sånn som deg og pappa!" Sånne kommentarer lever man lenge på! ♥

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...