torsdag 7. juni 2012

Mer Maja

De som kjenner meg og stilen min, vet at arkene fra Maja egentlig ikke er min stil i det hele tatt, men jeg tror jeg er i ferd med å forelske meg i dem. Det ble i alle fall et nytt kort med dem i kveld. *Those who know me and my style know that the papers from Maja Design isn't really my style at all, but I think I'm about to fall in love with them. At least I made another card with them tonight.*

Og jeg tror jeg har funnet enda en ny kjærlighet i stemplene fra Waltzing Mouse Stamps. For en stund siden fikk jeg mitt første sett fra WMS i posten, et sett jeg har drømt om å eie i laaaang tid. Nå er de endelig her og selv om dette er første gangen jeg bruker dem, vet jeg allerede nå at jeg kommer til å bruke dem MYE. *And I think I've found another love in the stamps from Waltzing Mouse Stamps. A while ago I got my first set from WMS in the mail, a set I've dreamed of owning for a looooong time. Now they're finally here and even though this is the first time I use them I already know they're gonna be used A LOT.*
Maja og "musen" er her kombinert med blomster og bånd fra min "gamle" kjærlighet, Wild Orchid Crafts og en relativt ny kjærlighet i tekststempelet fra Kort og Godt. *Maja and "the mouse" are combined with flowers and ribbon from my "old" love, Wild Orchid Crafts and a relatively new love in the sentiment from Kort og Godt.*

Challenges:
Wild Orchid Challenges '51 - Bingo (Ribbon, flowers, pink)
Supplies:
Papers: Bazzill Kraft Cardstock, Maja Design - Vintage Summer Basics
Stamps: Waltzing Mouse Stamps - Holiday Labels no14, Kort og Godt (sentiment)
Ink: Distress Ink - Victorian Velvet, Memento - Rich Cocoa, Fluic Chalk - Creamy Brown
Accessories: Flowers and Seambinding ribbon (Wild Orchid Crafts)

4 kommentarer:

  1. Halløjsa! :)
    Uuuh ja - det Maja papir er jeg vist også bare nødt til at eje - Det er et lækkert kort du har lavet.
    Spændende stempel du har fået dig. Glæder mig da til at se mere med dem.
    God fredag.

    SvarSlett
  2. Love the subtle colours and sweet layers, looks great!! Thanks so much for playing along with the Mischief Makers on this special occasion!!

    SvarSlett
  3. Your card is so clean and subtle. It lets the stamped frame and sentiment do all the talking. The beautiful ribbon and flower are a real feast for the eyes! Very pretty!

    SvarSlett
  4. Så flott! Takk for at du er med på WOC sin utfordring denne uka<3

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...