søndag 26. august 2012

Rammekort

Jeg skulle brukt dagen i går på papirprosjekter, i stedet prioriterte jeg å nyte en fantastisk sensommerdag utendørs. Med det resultat at jeg fikk litt knapt med tid på dagens prosjekt (og gikk glipp av enda en fantastisk sommerdag), men jeg er i grunnen godt fornøyd likevel. *I should have spent yesterday doing paper projects, instead I chose to enjoy a beautiful late summer day outside. With the result that I was a little short on time on todays project (and missed another beautiful summer day), but I'm still quite happy about it.*

I går ble jeg nemlig, noe uventet, invitert i en 30-års dag i dag. Så prosjektet mitt ble noe helt annet enn det jeg egentlig hadde planlagt, men jeg har i alle fall brukt mer enn ti minutter på det! *lol* *Yesterday I was, somewhat unexpected, invited to a 30th birthday party. So my project today is something totally different than what I had planned, but at least I spent more than ten minutes on it! *lol**

 Det er et såkalt "rammekort", som jeg har sett flere av i det siste og lenge tenkt at jeg skulle prøve meg på. Jeg hadde bare ikke trodd det skulle skje så fort. :) *It's a so called "frame card" that I've seen several of lately and thought I should try. I just didn't think it was gonna happen this fast. :) *

Teksten er et stempel fra Kort og Godt. Arkene er Maja Design, Vintage Summer Basics 6x6. *The text is a stamp from Kort og Godt. The papers are Maja Design, Vintage Summer Basics 6x6.*
 
 Vanligvis er plasseringen av blomster på mine kort nøye planlagt. Denne gangen hadde jeg så dårlig tid at det ble litt improvisert. (Og resten av bildene ble tatt utendørs mens jeg ventet på at mine medskyldige pakket inn gaven.) Blomster, som alltid fra WOC, samme med perlene. Sommerfuglene er en MS punch. *Ususally the placement of flowers on my cards are carefully planned. This time I had to improvise since I was really short on time. (And the rest of the pictures are taken outside while I was waiting for my accomplices to wrap the present.) Flowers as always from WOC, same as the pearls. The butterflies are an MS punch.*

 Til en forandring har jeg brukt litt tid på innsidene også. :) Teksten er fra Papirdesign. Kantene er stemplet tilfeldig med et splash stempel fra The Greeting Farm og en sommerfugl fra MME (tror jeg). *I've spent some time on the innsides too for a change. The sentiment is from Papirdesign. The edges are randomly stamped with a splash stamp from The Greeting Farm and a butterfly from MME (i think).*

En må jo ha med et felt for å skrive en hilsen også. Her har jeg også svertet og stemplet med de samme stemplene. Jeg har brukt Distress Ink, Antique Linen og Vintage Photo og Archival Ink Coffee. *There's got to be some room for a greeting too. I've inked and stamped this too with the same stamps. I've used Distress Ink, Antique Linen and Vintage Photo and Archival Ink Coffee.*

Til slutt, baksiden. Helt enkel med det samme sommerfugl stempelet og mitt personlige stempel. *And finally the backside. Simple with the same butterfly stamp and my personal stamp.*

Challenges:

4 kommentarer:

  1. Å, så fint dette var! Nydelige farger sammen, og så fint med blomstene. :)

    SvarSlett
  2. Nydelig rammekort, og den kantstemplingen var jo helt suuuper!!! Mon tro om neste sommerferie skal forlenges både i tid og rom, slik at jeg får et privatkurs på Nordpolen i ymse Ronja-teknikker ;) :D

    SvarSlett
  3. That's a really special card, Renate - I love the frame/box design, and those flowers look fab!

    Thanks for joining us on PaperPlay this week.

    Julie :o)

    SvarSlett
  4. Lekkert!!! Finnes det noe mal på rammekort?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...