torsdag 13. september 2012

KOM høst - Første runde

Høstens Kort-O-Mania (KOM) på forumet Scrapping.no er endelig i gang. Dette har jeg gledet meg til lenge og runde 1 gikk over all forventning! Det er så utrolig mange dyktige kortlagere og det er en sann glede å se alle de ulike løsningene på oppgavene vi får. Lena aka Angelbitch gjør en fabelaktig jobb med å gi oss utfordringer og første oppgave var tallet 3, eller antallet 3. Alt unntatt base og motiv måtte det være tre av og dette ble min løsning:

En herlig befrielse å lage noe enkelt igjen, etter å ha svertet og rufset i noe som føles som en hel evighet! *lol*
Jeg stanset ut tre sirkler i hvit kartong med Spellbinders dies. og under disse la jeg tre ulike ark, alle fra restekassa mi. Det nederste oransje arket stemplet jeg med et Hero Arts Chevron bakgrunnsstempel med Distress Ink Mustard Seed. Det grønne arket er stemplet med et Kaisercraft texture stempel med Distress Ink Mowed Lawn. Det siste av tre stempler jeg brukte, er teksten som er fra et Hero Arts sett, stemplet med Distress Ink Mowed Lawn. Til sist punchet jeg 3 store og 3 små blomster med Retro Flower Punch og hver av dem fikk en liten bling i midten. Voilà - Clean and Simple.
Og resultatet har jeg all mulig grunn til å være stolt av, siden jeg ble stemt fram til en tredjeplass i finalen! Tusen takk til alle som stemte på meg, og tusen takk til Kreativ Hobby, som sponser konkurransen. Jeg gleder meg allerede til neste runde hvor oppgaven er: Monokromatisk. Gøy, gøy, gøy!! :-)

1 kommentar:

  1. Dette var min soleklare favoritt! Utrolig stilig kort, herlige farger og former:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...