søndag 4. november 2012

Vinner av min giveaway og KOM8

Hurra for meg!! Det er bursdagen min i dag og jeg har hatt en fantastisk dag! Jeg er så heldig å ha en stor familie rundt meg, så huset har vært fullt av folk i dag. Mye smil og latter og fantastiske gaver. Tusen takk til alle som har vært med på å gjøre dagen min fantastisk!
Og TUSEN takk til alle som har fått meg til å smile de siste ukene, med herlige kommentarer her i bloggen. Det betyr mye for meg og en av dere skal få en ekstra takk. Bare fortsett å lese. ;-)
*Hooray for me!! It's my birthday today and I've had an amazing dag! I'm so lucky to have a big family around me so the house has been full of people today. Lots of smiles and laughter and fabulous gifts. Thank you so much to all of you who made my day fantastic!
And thank you SO much to everyone that has made me smile over the past few weeks with your wonderful comments here in my blog. It means a lot to me and one of you are going to get an extra thanks, just keep reading. ;-) * 
 
De siste ukene har vært utrolig travle med jobb, familie, bursdagsforberedelser og faktisk har jeg fått presset inn litt kreativitet i programmet også. På langt nær så mye som jeg burde, men jeg henger i alle fall fortsatt med i Kort-O-Mania på forumet scrapping.no.
Forrige runde var en helt åpen oppgave, noe jeg syns er vanskeligere enn noe annet. Mulighetene er jo uendelige og jeg lider som kjent av valgets kvaler. Men med litt hurtigscrapping på mandag ettermiddag, laget jeg dette rammekortet.
*The past few weeks have been incredibly busy with work, family, birthday preps and I've actually managed to squeeze in a bit of creativity too. Not nearly as much as I should have, but at least I'm still in the run in Kort-O-Mania on the forum scrapping.no. Last round was a completely open challenge, which I find harder than anything else. The possibilities are endless and as you know I suffer from decition inabilities. But with a bit of speed scrapping on monday afternoon I made this recessed window card.*
 
 
Ingenting spesielt egentlig. Stempel fra Kort og Godt, Maja ark, snøfnugg, blomster og perler. Og jeg endte faktisk på en tredjeplass i finalen! Tusen takk til alle som stemte på meg. Og tusen takk til Kreativ Hobby som sponser konkurransen! *Nothing special really. Stamps from Kort og Godt, Maja papers, snowflakes, flowers and pearls. And I actually ended in third place in the finals! Thank you so much to everyone that voted for me. And thank you so much to Kreativ Hobby that sponsors the contest!*
 
 
SÅ til øyeblikket noen av dere kanskje har ventet på. Trekningen av min glade giveaway.
Jeg må bare si at jeg syns det er utrolig gøy å kunne gi bort gaver. Jeg skulle virkelig ønske jeg hadde noe til hver og en av dere, for dere har virkelig fått meg til å smile! Men det kunne bare være en denne gangen. Jeg samlet alle navnene i en skål og lot min kjære mann stå for trekningen. Og den som får pakken fra meg er:
*SO to the moment some of you might have been waiting for. The drawing of my happy giveaway. I just have to say that it's really fun to be able to give gifts. I really wish I had something for each and every one of you, because you've really made me smile! But it could only be one winner this time. I put all the names in a bowl and let my darling husband to the honours. And the one who gets a package from me is:*
 
 
 
...  JYTTE ...
 
Åh, hvor dejligt med så meget at fejre og glædes over!! Stort tillykke med det hele :)

Jeg har linket fra sidebar i min blog og er fast læser hos dig. Har ikke været så flittig til at kommentere, men det laver vi om på nu :)

1000 tak for chancen for at vinde denne skønne candy .. lige noget for en vintage/shabby-pige som mig :)

Knus og god helg :)
 
Takk for dine gode ord, Jytte! Send meg adressen din på rekreasjoner'at'gmail.com, så kan du begynne å se etter postmannen. ;-)
 
Alle dere andre må bare følge med videre. Som sagt så liker jeg å gi bort ting, så hvem vet når det kan dukke opp en ny mulighet! ;-)
*All you other guys just have to stay tuned. As I said I like to give away things, so who knows when there'll be another opportunity! ;-) *

6 kommentarer:

  1. Nydelig kort - og gratulerer så mye med 3 plassen !

    Gratulerer så mye til Jytte som vinner av giveawayen

    Ha en fin uke
    :-) Nina

    SvarSlett
  2. Gratulerer til Jytte:)

    Nydelig kort du hadde til kort-o-mania,Renate♥
    Jeg skulle også lage rammekort,så jeg brukte en av mine fineste
    spellbinder rammer for å gjøre det litt spennende...sier seg selv at jeg ikke gadd prøve å lage "boksen" til den,hehe;) Altfor innviklet for meg:)

    Fiin mandag til deg:)

    SvarSlett
  3. Härligt att höra att du hade en fin födelsedag, trots mycket jobb på sistone!

    Grattis till Jytte, den lyckliga vinnaren! Och grattis till fin placering i KOM nu igen, för din egen del!

    Ha en god uke!

    SvarSlett
  4. 1000 1000 1000 tak .... og hvor er jeg GLAD for at vinde den flotte gevinst :)

    Dejligt at du har haft en skøn fødselsdag!
    Sikke smukt et kort!! Stort tillykke med 3. pladsen. Flot og meget velfortjent :)

    Knus en glad Jytte

    SvarSlett
  5. Hej igen Renate

    Jeg har sendt dig mail på rekreasjoner@gmail.com, - håber den er kommet frem - hvis ikke så er min mail: 3xjensen@familie.tele.dk

    Glæder mig bare rigtig meget til posten kommer med de fine sager :)

    Knus Jytte :)

    SvarSlett
  6. Wow! Gorgeous card and great design!
    Joyce xx

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...