onsdag 3. april 2013

KOM8 - Paper rosette

Siste runde i Kort-O-Mania er nå avsluttet. Oppgaven var "paper rosettes". Greit nok det, jeg har laget rosetter før, men jeg kunne bare ikke finne mojo'en min til denne oppgaven, så det ble en veldig rask løsning, inspirert av en skisse jeg fant hos Tuesday Morning Sketches.
*The final round of Kort-O-Mania is now over. The challenge was "paper rosettes". Fair enough, I've made rosettes before, but I just couldn't find my mojo for this task, so it was a very quick fix inspired by a sketch from Tuesday Morning Sketches.*
 
Da var vårens Kort-O-Mania over for denne gang og vinnerne er kåret. Og det ble ikke meg! :-) Jeg må si at jeg er mektig imponert over all kreativiteten og dyktigheten fra deltakerne. Og like imponert over den innsatsen fantastiske Lena legger ned i denne konkurransen. Fabelaktig bra jobbet damer!
Og så må vi jo takke Hallerud Kultursenter som har sponset konkurransen med herlige premier.
Gratulerer til vinnerne! Håper på en like kreativ sesong til høsten igjen. :)
*The spring Kort-O-Mania is now over and the winners have been announced. And it wasn't me! :-) I have to say I'm deeply impressed by all the creativity and skills from the contestants. And equally impressed by the effort fabulous Lena puts down in this contest. Excellent work ladies!
And of course we have to thank
Hallerud Kultursenter who most generously sponsored the contest with great prizes. Congrats to the winners! Hope the fall season will be equally creative. :)*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...