onsdag 15. mai 2013

DT ProMarker Norge #18

ProMarker Norge kommer nå med to utfordringer i måneden, så i dag er det klart for månedens andre utfordring. Jeg er litt sent ute med posten min, men her er i alle fall mitt bidrag.
ProMarker Norway is now running two challenges every month, so today is the second challenge of this month. I'm a little late with my post, but here's my contribution.
Mitt eldste tantebarn ble konfirmert i helgen og dette ble kortet hun fikk. Jeg har brukt ark fra Maja Design Vintage Summer Basics, sammen med hvit og kraft Bazzill. Motivet er Nevaeh fra Saturated Canary, selvfølgelig fargelagt med ProMarkers. (Se farger under.)
Alle kantene er maskinsydd, svertet med Fluid Chalk, Creamy Brown, og stemplet med et splash-stempel. Rundt motivet har jeg også brukt flere stempler fra Kort og Godt. Tagen under motivet går an å trekke ut. Dessverre glemte jeg å ta bilde av kortet med tag'en ute. Den er stanset ut med en Magnolia die og stemplet med et stempel fra Stempelglede. Swirlen under motivet er en Magnolia die cut som jeg har klippet opp.
My oldest niece had her confirmation this weekend and this was the card she got. I've used papers from Maja Design Vintage Summer Basics, with white and kraft Bazzill. The image is Nevaeh from Saturated Canary, naturally colored with my ProMarkers. (See colours below.)
All the edges are machine stitched, inked with Fluid Chalk Creamy Brown, and stamped with a splash stamp. Around the image I've also used several stamps from Kort og Godt. The tag under the image can be pulled out. Unfortunately I forgot to take pictures of the card with the tag out. The tag is die cut with a Magnolia die and stamped with a stamp from Stempelglede. The swirl under the image is a Magnolia die cut that I've cut up.

Innsidene har en noe enklere layout enn forsiden. Die'en jeg har brukt er Spellbinders Floral Ovals.
The insides has a simpler layout than the front. The die I've used is Spellbinders Floral Ovals.

Teksten inni er fra Stempelglede og ett av mine favorittstempler (Et sitat av Goethe).
The text inside is from Stempelglede and one of my favorite stamps. (A quote by Goethe)

Hopp innom ProMarker Norge bloggen du også og se hva de andre jentene har funnet på. :)

Farger brukt / Colours used:
Hud/Skin: Coral, Sunkissed Pink, Pastel Pink, Blush, Ivory
Hår/Hair: Mustard, Saffron, Vanilla, Buttercup, Ivory
Kjole og sko/Dress and shoes: Dusky Rose, Budding Rose, Pale Pink, Blender
Andre/Others: Rose Pink+Baby Pink (lips), Sky Blue + Cool Aqua + Soft Aqua (eyes), Warm Grey 1 (shadows)
 
Challenges:
 
 
 

7 kommentarer:

  1. Helt nyydelig! Lekre farger og så flott fargelagt! Og nydelig pyntet :)
    klem Unni

    SvarSlett
  2. WOW!! Herlig kort, Renate!! Jeg liker alt ved dette kortet!! Liker at du har rufset, svertet og sydd alle kantene på mønsterarkene. Jeg vet hvor tidkrevende det er, men du verden så fint det blir!! Osteklut, perler, blomster og pyntebær, tag med seam binding og hyssing - er det rart jeg liker dette kortet?? Og for en herlig fargelegging av et fint motiv!! Digger forresten at du har blitt tøffere med kantstemplingen din, det gjør seg virkelig. Og med pyntede innsider og Goethe-sitatet fra Stempelglede er dette kortet en innertier hos meg!!! Fantastisk!!

    Nå lurer jeg bare på når blogginnlegget til påskeegget mitt kommer, for det er du jo nødt til å vise frem, så fint som det er. Jeg har fremdeles ikke spist opp alt innholdet, men tar litt og litt - måtte nemlig ta det med meg over dammen, så nå står det til utstilling på stuebordet!! Det var jo som du sa selv - når julen varer helt til påske kan påsken vare helt til jul!! Håper alt står bra til oppe i nord!!

    Stoooor klem fra Elin

    SvarSlett
  3. Such a beautiful card with a lovely inside, thanks for joining in our challenge at MTTC.

    Pat xx

    SvarSlett
  4. Fab card and I'm loving all the layers. Many thanks for joining in the fun at Cupcake this week :) Donna ♥ x

    SvarSlett
  5. Beautiful card... Love the image and how you colored it! :)
    Have a nice day!

    SvarSlett
  6. Dette er så uuuutrolig lekkert <3 <3 <3 just løøøv it ;)
    Ble positivt overrasket over at dette kortet kom i fra deg!
    Berre lekkert ;)
    (btw fargeleggingen din var fantastisk!)

    Klem fra Anette

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...