torsdag 28. november 2013

Konfirmasjonsinvitasjoner

Innimellom de enorme mengdene sjokoladekort er det greit å spe på med litt andre ting. *S* 
Våren var en smule hektisk og preget av sykdom for min del, dermed var det en del prosjekter som ikke ble publisert den gangen. Ett stort prosjekt jeg hadde, var invitasjoner til min eldste nieses konfirmasjon. Hun visste stort sett hva hun ville ha og vi tenker veldig likt, så det var ikke så vanskelig å bli enige om utformingen. Og slik ble den:


Vi skulle ha 25 invitasjoner og hadde dårlig tid, så det var om å gjøre å lage de enklest mulig, samtidig som konfirmanten fikk det så likt "drømmen" som mulig. Løsningen ble ferdig kort base i sølv fra den lokale bokhandelen. Den hvite borden var helt klart mest jobb med på hele prosjektet. Byen (og jeg) var fri for hvit glatt kartong, så løsningen ble 100g hvitt kopipapir, punchet med Martha Stewart kantpunch. Ovalene er stanset ut med Spellbinders, stemplet med et stempel fra North Star Stamps, tror jeg, i Versamark og embosset i sølv. Blomstene er Prima og Wild Orchid Crafts. Sommerfuglene er stanset ut med en MS punch i tynt akvarellark som vi sprayet med Glimmer Mist i fargen Sea Glass.


Bildet ble ikke det aller beste, men et glimt av innsidene i alle fall. Vi beholdt en del av elementene fra forsiden, med borden, ovalen og sommerfuglen på venstre side, men la inn blå/turkis bakgrunn for å løfte den fra den hvite bunnen. På høyre side printet vi teksten på vanlig hvitt kopipapir og brukte hjørnepunchen fra MS-settet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...