torsdag 23. januar 2014

Min aller første LO

I fjor vår var jeg på mitt første scrappetreff og mitt første scrapperelaterte kurs, med superflinke Yasmin Tölche for å lære meg og lage layouts. Jeg har alltid hatt en skrekk for å lage noe så stort med bilde(r) på, så jeg hadde egentlig ingen forhåpninger om å "se lyset" på dette kurset, men så feil kan man ta! *lol*  Jeg hadde det utrolig gøy og fikk slått litt ned på den store skrekken. Det tok litt tid å få denne ferdig, da jeg ikke ble enig med meg selv om journaling-biten, men nå er den (og jeg) endelig klar for publisering og slik ble altså resultatet:

Nå må jeg bare lære meg å ta bilder av LO'er! Gode tips mottas med stor takk! ;-)

1 kommentar:

  1. Kjempelekker LO og flott bilde av deg. Moro å se hvordan du ser ut. :-) Synes du skal fortsette med LOer også jeg.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...