lørdag 8. februar 2014

Kom loss - Scrappa med oss

Det skjer ting på forumet scrapping.no. Denne helga har Cornelia fra Team Scrapping dratt i gang en aldri så liten scrappekveld/-helg, med inspirasjon, konkurranse og skravling. Jeg koste meg vilt i går kveld og har sjelden vært så produktiv før. Det ble hele to ferdige kort og litt jobbing på et foreløpig hemmelig prosjekt. Men en ting av gangen! ;-)

Cornelia ga oss en helt herlig kortskisse å jobbe etter og slik ble det første resultatet mitt.

Jeg hadde absolutt ikke tenkt å lage noe maskulint, men det går jo ikke alltid som man planlegger. *lol* Jeg brukte ark fra FabScraps, som jeg svertet med Distress Ink Walnut Stain. Jeg svertet også tag'ene før jeg stemplet motorsykkelstempelet fra Papirdesign med Walnut Stain og sydde et par sømmer i kantene. Tannhjulene er fra Tim Holtz, stjerne charmen fra Storyteller og kulelenka fra lageret mitt. Teksten er fra North Star Stamps.

Kalaset fortsetter hele helga, så heng deg med om du vil på Scrapping.no

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...