søndag 23. mars 2014

Gammelt på nytt

Ofte når jeg lager kort, er jeg så ivrig etter å vise dem frem at jeg ikke tar meg tid til å lage pene innsider. Nå har jeg lagt noen av kreasjonene mine ut for salg på Epla.no og da må jeg jo gjøre kortene presentable, også på innsidene. Her er et kort jeg lagde for lenge siden som nå har fått et "ansiksløft".
*Often when I make card I'm so eager to show them off that I don't take time to make pretty insides. Now I've put some of my creations up for sale at epla.no so I have to make my cards presentable on the insides too. Here's a card I made a long time ago that has gotten a "facelift".*

Slik ser det ut på forsiden. Her har jeg ikke gjort noen endringer fra det opprinnelige.
*This is how it looks on the front. I've made no changes from the original.

Ulempen med å vente så lenge med å lage innsider, er at man går fri for det arket man har brukt. Her hadde jeg i utgangspunktet brukt et resteark og hadde ikke nok igjen til å lage innsider, så da brukte jeg en annen rest fra samme produsent og samme serie, slik at det matcher litt, selv om ikke det er helt identisk som forsiden. Så har jeg brukt de samme hjertedie'ene fra Marianne Design. Tanken er at jeg skal kunne trykke på brudeparets navn og bryllupsdato, eventuelt en søt tekst.
*The drawback of waiting so long to make the insides is that you'll be out of the paper you've used. I originally used scraps on this one and didn't have enough left to make insides so I used another paper from the same producer and the same collection so that it matches a little even though it's not identical as the front. And I've used the same heart dies from Marianne design. The idea is that I'll print the couple's names and wedding date or a qute sentiment.*

På baksiden har jeg igjen brukt de samme die'ene, sammen med mitt personlige stempel fra Rox Stamps og en liten tekst fra Kort og Godt. Perledekoren er den samme som på forsiden, med perler fra Storyteller.
*In the back I've used the same dies along with my personal stamp from Rox Stamps and a little sentiment from Kort og Godt. The pearl embellishment is the same as the front, with pearls from Storyteller.*

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...