fredag 18. juli 2014

Altered lerret

Hva gjør man med ark som er så lekre i seg selv at man ikke tør bruke dem til noe? Jo, da lager man veggbilder av dem! Og det har jeg gjort med dette nydelige arket fra Paper House Productions.
*What do you do with papers so lovely that you don't dare use them for anything? You make wall hangings of them! And that's what I did with this gorgeous paper from Paper House Productions.*


Jeg limte hele arket på en lerretplate fra Panduro og la på en tekst. Og da var mesteparten av jobben gjort.
*I adhered the entire paper to a canvas board from Panduro and added a text. And then most of the job was done.*


En herlig tekst, syns jeg. Og hvis du vil ha flere detaljer om hvordan jeg har gått frem for å lage dette, kan du lese artikkelen jeg skrev om det på scrapping.no.
*A wonderful text, I think. And if you want more details on how I did this you can read the article i wrote about it at scrapping.no.*

Takk for at du titter! :-)  // Thanks for looking! :-)

1 kommentar:

  1. Nydelig bilde med flott tekst!
    Det var lurt å lage bilde av det flotte arket.
    God helg,klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...