søndag 3. august 2014

DT Besties - Back to school

Skolestart er det siste jeg prøver å tenke på her jeg sitter på ferie og slikker sol som om jeg aldri hadde sett sola før (og det har jeg nesten ikke denne sommeren!). Men det er unektelig ikke lenge igjen og det er også temaet for utfordringen hos My Besties denne gangen.
*Back to school is the last thing I'm trying to think of here I am at vacation, sunbathing like I'd never seen the sun before (and I barely have this summer!). But it's undeniable not before long and that's the theme for the challenge at My Besties this time.*

Siden jeg er på ferie prøvde jeg å gjøre prosjektet mitt ferdig før jeg dro. Det endte med et fargelagt motiv og andre deler i en kasse med andre scrappeting som ble med på tur. Jeg hadde jo tid på kveldene til å mekke kort... trodde jeg... og vanligvis ville jeg nok hatt det, men denne turen har vært alt annet enn problemfri hittil, så da ble det noe helt annet enn jeg hadde planlagt. Jeg har rett og slett limt motivet Img878 på en liten notisbok fra Clas Ohlsson og komplettert med bokstavstickers fra Panduro. Enkelt, søtt og snuppa mi var så fornøyd at hun forsvant med boka før jeg hadde rukket å ta bilder! *lol*

Uansett, hvor du enn er og hva du enn gjør ønsker jeg deg en fantastisk flott sommerdag! Og når dagen er over håper jeg du setter deg ned og lager et prosjekt til utfordringen vår.
*Since I'm on vacation I tried to finish my project before I left. It resulted in a colored image and other bits and pieces in a box with other craft stash that came along on the trip. I had time in the evenings to make cards... I thought... and normally I propably would, but this trip has been far from problem free so far, so I ended up with something completely different than what I had planned. I simply adhered the image Img878 to a little notebook from ClasOhlsson and completed with alpha stickers from Panduro. Simple, cute and my daughter was so pleased that she left with the book before I could take pics of it! *lol*
Anyways, wherever you are and whatever you're doing I wish you a fantastic summer day! And when the day is over I hope you'll sit down and make a project for our challenge.*

Challenges:
The Pink Elephant #261 - Anything goes
Simon Says Wednesday - Anything goes
Inkspirational #62 - Use markers or pencils

3 kommentarer:

  1. What a cute little notebook! I love the image too. Thank you so much for playing along with us in the Anything Goes Challenge over at the Simon Says Stamp Wednesday Challenge Blog this week :)

    SvarSlett
  2. What an awesome notebook! Your colouring is perfect! Thanks for playing along with us at Inkspirational! :-)

    SvarSlett
  3. Perfect for Back to School! Thank you for sharing with us at Inkspirational!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...