tirsdag 2. september 2014

Jeg er ikke (helt) borte!!

Etter en lang og deilig ferie kom jeg hjem til en utrolig hektisk tid. Det har nemlig skjedd store ting for meg i det siste. Jeg har blitt butikkeier!

Det hele skjedde egentlig ganske raskt og med ferie midt oppi det hele har jeg nesten ikke hatt tid til å tenke meg om engang! Det har vært intense uker med forberedelser og overdragelse av butikken, men nå er alt på plass og jeg kan trekke pusten og tenke på litt andre ting også.



Blant annet har jeg endelig fått tid til å skrive ferdig en artikkel for scrapping.no som jeg begynte på før ferien. Det er flere lerret av typen jeg lagde for en tid tilbake, med ark fra Paperhouse Productions. Artikkelen kan leses her.

2 kommentarer:

  1. Gratulerer som butikkeier!! Blir nok spennende å drive en hobbybutikk :-D Lykke til:-)

    Klem fra Lene S.

    SvarSlett
  2. Gratulerer med butikk! :) Så spennende!
    Og disse lerretene dine er så nydelige! Så enkelt, og så fint! :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...