mandag 3. november 2014

Julestafett - Oppgave 4



Til oppgave 4 i julestafetten skulle vi lage noe inspirert av julesanger, jeg fikk "Glade jul" og julestemningen kom sigende. Jeg hang meg opp i andre strofe: "engler daler ned i skjul" og valgte å gjøre et posekort... som jeg aldri har gjort før!


Og det attpåtil i vintage-stil, som jeg overhodet ikke er fortrolig med! Men det ble da noe av det... Jeg har brukt herlige ark fra Pion Design. Motivet med englene er stanset ut fra et Pion-ark. Som flaksen skulle ha det til, hadde jeg også et ark med julesanger på fra en gammel Papirdesign-kolleksjon, så da fikk jeg faktisk med notene til Glade jul også.

Jeg hadde ikke stort utvalg i papirposer, så dette kortet er rimelig stort. Tag'en inni måler omtrent 4,5x8 tommer. På toppen av både posen og tag'en har jeg stanset ut en bord med en Magnolia die.

Alle kanter er rufset og svertet med Distress Ink Vintage Photo og stemplet med splash stempel fra The Greeting Farm, poststempel fra Kort & Godt, ring-stempel fra Kreativ Hobby og nye helskjønne småstempler (de runde med snøfnugg inni) fra Staz.
På tag'en har jeg stemplet en tekst fra Kort & Godt, som jeg syns er så fin til jul.
Nå skulle jeg jo vist frem en bakside med plass til personlig hilsen og en bakside på selve posen med mitt personlige stempel, men jeg hadde så dårlig tid til innleveringsfristen at jeg ikke har rukket å lage dem enda. Jaja, det kommer forhåpentligvis en gang før desember. *lol*

Takk for stemmene jeg fikk og takk for at du titter! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...