fredag 7. november 2014

Julestafett - oppgave 5

Dagene og ukene flyr avgårde og runde 5 i stafetten på scrapping.no er avsluttet. Oppgaven var å lage en eller flere pakkelapper med sekskanter. Sekskanter er kult det, men jeg har aldri forbundet det med jul akkurat! Slik ble i alle fall min løsning.

Jeg tok en helt vanlig manillatag og dekket denne med Distress Stain Walnut Stain, sprayet litt vann og dryppet litt rundt omkring for å få til bakgrunnen. Så lagde jeg litt "splatting" med sterkt utvannet gesso. Men når den tørket trakk stain'en inn og flekkene ble ROSA! Ser det sånn ut på bildet? Forhåpentligvis ikke, for jeg prøvde å berge det med å tegne over med hvit gelpenn.
Sekskantene er stanset ut med Spellbinders dies i et Pion ark jeg hadde på pulten etter posekortet mitt tidligere i stafetten. (Nei, jeg har ikke rukket å rydde opp enda. *lol* ) Det samme Pion-arket ble bakgrunn for det superfine Inkido-stempelet jeg fikk av Elin i fjor. Stempelet har jeg stemplet på kraft kartong med Memento Rich Cocoa.
Til sist svertet jeg ekstra rundt hele kanten og festet en seambinding sløyfe med bjelle og tråd i toppen. Fix ferdig. Mye plunder, men det ble da bra nok til en finaleplass, så tusen takk for alle stemmene og takk for titten! :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...