onsdag 12. november 2014

Julestafett - oppgave 6

Julestafetten raser avgårde i et forrykende tempo, synes det som. Oppgave 6 var en utrolig spennnede, utfordrende og ikke minst morsom oppgave. Hele laget skulle samarbeide om å lage matchende bidrag. Vårt lag bestemte oss for å lage en borddekking med bordkort, meny, godtepose til "dessert", bordpynt og mitt bidrag: Bestikkpose.

Jeg har aldri lagd noe lignende før, så det var en spennende oppgave. Takk til Pinterest for inspirasjonen. Jeg har brukt en helt vanlig papirpose, som jeg har kledd med kartong og mønsterark fra Papirdesign. (Takk Wenche Snuppelure for arket! :) )  Det jeg strevde mest med var å få kakeserviettene fra Papirdesign til å passe inn i posen og dekke akkurat nok av bestikket. Men med litt juks (i form av en kartongbit til å lime på), så gikk det helt supert.

Selv om vi ikke vant denne runden var det en utrolig morsom oppgave som engasjerte hele laget og det er alltid gøy, uansett resultat! :)

Takk for at du titter. :)

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...