søndag 16. november 2014

Julestafett - oppgave 8

Da var julestafetten over for i år. Den siste oppgaven besto i å lage et julekort etter en skisse og her er mitt bidrag:


Et helt enkelt kort hvor jeg har hentet frem litt av gamle meg. Rynking av satinbånd er lenge siden jeg har gjort, men det var gøy som alltid. Skjønt jeg var litt ute av trening. Det ble litt limsøl, som jeg dekket over med perlene. En maskinsøm rundt kanten både fester båndet og gir litt ekstra pynt. Teksten er maskert fra et gammelt stempel jeg tror kommer fra North Star Stamps og snøkrystallene er et gammelt stempel fra Kreativ Hobby.
Et lite snev av farge også i en båndrest festet med en snøkrystall-brad. Denne var litt for hvit for min del, så jeg dekket den med Liquid Pearls Platinum. Fiks ferdig arbeid.

Takk for titten! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...