torsdag 19. mars 2015

Isfiske med bestefar

Nå nærmer det seg tiden for årets første isfisketur her oppe og da passer det bra å mimre noen år tilbake da disse bildene ble tatt. Junior på sin aller første isfisketur med bestefar. Det ble ikke fangst den gangen, men duverden som han koste seg med å vifte rundt med fiskestanga.
Denne LO'en begynte jeg på for over ett år siden, men klarte aldri å bestemme meg for hvordan det skulle se ut, så den ble liggende i biter.


Nå fant jeg ut at det var på tide å gjøre noe med det, så da var det bare å sette i gang og det hele løsnet egentlig veldig greit. Enkel hvit kartong i bakgrunnen og en kant nederst med en rest fra et Papirdesign-ark og et smalt ric-rac bånd.


 De andre mønsterarkene er også rester av Maja og Bo Bunny ark.

 Snøkrystaller er naturlig dekor til en slik LO og jeg har brukt flere varianter. Både papir, stickers og brads. Jeg har også brukt noen flortynne blomster med glitter fra samme Prima-sett som de blå snøkrystallene. Brad'en har jeg klippet "stengene" av, så den kunne festes uten å gå igjennom arket.

 Bokstavene er stanset ut med Winter Wishes-alfabet og dekket med Ice Stickles Iceicles. Her har jeg også brukt noen knapper som pynt.

Her er et annet bilde av de blå snøkrystallene fra nevnte Prima-sett. En boks jeg kjøpte for mange år siden som bare har blitt liggende, men her kommer de til sin rett. Jeg har også brukt en bit seambinding og ric-rac bånd til pynt.

Det er ikke ofte jeg lager LO'er, så når noe kommer sammen så kjapt og enkelt som dette blir jeg ganske fornøyd. Selv om jeg har en del trening igjen før jeg nærmer meg LO-mester. *lol*

Denne artikkelen er skrevet for scrapping.no.

3 kommentarer:

  1. nydelig LO , flott bilde og pynt. klem Synnøve

    SvarSlett
  2. Din LO är såååå fin, Renate! Du behöver inte mer övning, men gör gärna fler för jag gillar att titta på dina alster!

    Ha en toppenhelg!

    SvarSlett
  3. Takk for sist - kjempekoselig å møtes på treffet i Tromsø. :-)

    Lekker LO, med mange flotte detaljer!

    Legger meg til som følger sånn at jeg kan følge med på alt det lekre du lager.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...