søndag 14. juni 2015

Søte sommersmil

Jeg lagde noen LO'er av ungene for å gi til bestemoren i bursdagsgave og her er en av de søte sommersmilene til jentene.

Disse arkene fra BoBunny er bare til å dåne av! Gjett om jeg skal skaffe meg en hel haug av dem! Her har jeg også sneket inn et ark (bak bildet) fra Maja Designs Sofiero-kolleksjon.


Dekoren her i grunnen ganske så standard. Blomster, chipboard, litt metall, pluss en sommerfugl fra Storyteller og denne kule button'en fra Magic Monday.



 Til slutt laget jeg litt "splætter" med utvannet gesso rundt omkring. Aldri før har det føltes så enkelt å svinge sammen en LO!
Nå er det bare å lade kameraet til årets ferie og lade egne batterier til en kreativ scrappehøst. Men jammen er det ikke tid igjen til å få gjort masse kreativt før ferien setter inn også!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...