onsdag 3. juni 2015

Tusen takk

Denne artikkelen er skrevet for scrapping.no.

Jeg fikk en bestilling på et kort til en litt spesiell anledning. En dame skulle slutte i jobben og kortet var fra en kollega som ville takke for samarbeid, støtte og hjelp og samtidig ønske lykke til videre. Jeg var litt usikker på hva slags tekst jeg skulle bruke på dette, men landet til slutt på mine nyervervede Papirdesign-stempler med ulike takketekster.

Bestiller ville ha litt spenstige farger og ikke for feminint og "dallete". Så det eneste lett feminine innslaget her ble en liten bit av en rosa kakeserviett. Bakgrunnsarket her tror jeg er er fra Authentique, resten er rett og slett hentet fra resteboksen min. Til og med tag'en var en rest jeg hadde liggende fra et annet prosjekt. Utrolig hvor god samvittighet man får av å ta litt av den evig voksende restehaugen! *S*


Innsiden er helt enkel. Både fordi jeg hadde utrolig dårlig tid på dette og fordi bestiller ville ha mye plass til å skrive på. Stort mer plass går det vel ikke an å ha. *S*


Baksiden er helt enkelt stemplet med mitt personlige stempel og embosset i hvitt. Gitt omstendighetene syns jeg det passet og kombinere med denne teksten fra Kort & Godt.

Når jeg tenker over det er jeg alt for lite flink til å takke selv, så jeg burde nok lage opp flere slike takke-reste-kort... en gang... Kanskje du er flinkere enn meg, både til å takke og lagre opp takkekort. I alle fall håper jeg du fikk litt inspirasjon av dette.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...